понедељак, 25. октобар 2010.

''Извини , немој се љутиш"

Већ чувена реченица нашег глумца из серије "Село гори, а баба се чешља". Попримила су је чак и мала деца слушајући симпатичног Драгојла како је понавља из вечери у вече. Али изгледа да нису деца једина која су је "усвојила".Врло често је можете чути и од многобројних политичара , посебно оних на власти, али има један који толико често употребљава ту реченицу да му је она постала средње име.
Пало ми је пар пута на памет, шта бих питала тог господина, али брзо сам одустала.
Као прво шта год бих га питала слагаће, можда сурово звучи,али лаж је једина истина која се може повезати са њим.
А друго, исто као и прво.
Не бих да му делим лажи на велике и мале, није баш пристојно од мене, ипак је он старији човек.
Мада ја нисам баш толико пристојна, зато ево једне мале.
Каже нама лепо Господин "извини, немој се љутиш" , кад дође демократија биће и слобода говора.Слобооооодааааа гооовооора.
А ја лепо погледам у вујаклију под демократија, још пре десет година, и реко "што је лепа ова демократија", па како је време текло, ја сам сваке године, што по интернету, што по књигама тражила дефиницу демократије која би одговарала стању у Србији.И нисам је нашла.
И то би било прво питање које бих му поставила.
Која врста демократије се тренутно спроводи у Србији?
Сад ћу већ прећи у научну фантастику и у мислима господину дати серум истине,па му извући  баш овакав одговор, или приближан (јер он чак ни под серумом истине неће говорити истину, толико је добро истрениран у лагању, да он сам верује у сопствене лажи):
"Тренутно је у нашој земљи врло сложена ситуација која никако не одговара нама који смо на власти, односно власницима ове земље, па ако бисмо дозволили да се спроводи чиста демократија ми више сигурно не би били ту где јесмо.Из тог разлога смо министар правде Х, министар унутрашњих послова И и министар економије Д, преузели на себе , заправо дали смо себи изузетно велико право мењајући целу концепцију те дефиниције уз помоћ свих гласовних промена, и морам рећи да смо једва успели да од речи демократија добијемо реч комунизам-тиранија.''
А слобода говора?
''Па то је од почетка наше владавине важило само за клубове глувонемих''.
Е то су одговори вредни сваког поштовања.
Да не претерам, мада има ту још бар милион и једно питање, и три милиона и триста одговора .
Само штета што поред свега и свачега што чујемо из његових уста , ми Срби још ниједном од њега, господина"извини, немој се љутиш", нисмо чули  то  чувено ''извини''.

1 коментар: